Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 25, 2005

Keev

Stiekem

Keevie is al twee weekjes bij zijn favoriete garage. Je zou zelfs kunnen zeggen, zijn beautyspa omdat hij helemaal mooi wordt opgeknapt. Maar twee weekjes zonder Keevie, dat is niet echt uit te houden. Dus ben ik gisteren met papa even stiekem wezen kijken door de garagedeur waar hij tegenaan staat... en hij is zoooooo mooi aan het worden! Dat zijn mij wel twee weekjes Keevieloos waard. Maar nu wil ik hem eigenlijk nog sneller weer ophalen, zodat ik met het mooie weer nog even met hem kan cruisen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown