Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juni 02, 2005

Relaaaaax...

In mijn gastenboek kreeg ik een leuk berichtje van Josientje over Boris. Bij deze wil ik haar (en alle andere Boris-fans die om die reden op mijn weblog langssurften) laten weten dat ik Boris echt niet vergeten ben. Zijn nieuwste hit met de Haarlemse formatie Relax heet No Sunrise. Het is heel lekker souljazzy en de clip is heel leuk. Vooral de tanden op het eind! Boris heeft alleen zijn door Relax gegeven hiphopnaam op de plaat staan Bo-rush. En in juli staan ze zelfs op het North Sea Jazz festival. Dus dat komt helemaal goed met deze soulking!

Bovendien wacht ik met smart op zijn nieuwe plaat, maar dat zal (hopelijk) niet lang meer duren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown