Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 28, 2006

Keevie & Ik

Legerkleurige Baja-bug

Gistermiddag hadden Keevie & Ik een leuk drive by contact met een in camouflage legerkleuren geschilderde Baja-bug. Een Baja-bug is - even voor de leken onder ons - een Kevertje met uitgesneden spatkappen en een uitgewerkte motor. Normaal is deze erg verchroomd, maar dit leger Keevje had deze helemaal dof laten worden.

Het leger Keevje reed eerst achter mij bij de afslag van Almere en moest samen met mij zien in te voegen op de A6. Dat lukte wel hoor, want ik kon er tussen en heb toen een gaatje laten vallen voor de Baja. Zwaaien, nog eens zwaaien en nog een keer zwaaien, want het leger Keevje ging er een paar kilometertjes later weer vanaf, maar toch denk ik dat de meeste mensen om ons heen dachten dat we bij elkaar hoorden. En dat is toch wel grappig.

Twee groene Keevjes op de snelweg!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown