Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 09, 2006

Forensische activiteit

Omdat Keevie vorige week donderdag had besloten gezellig naar W. te gaan, ga ik mij de komende week storten op een aloude forensische winteractiviteit: krabben.

Vanmorgen was het al deut, het was tien uur en ik ging opa ophalen om hem naar oma in het Hospitium te brengen. Half hangend over de motorkap kon ik net bij het midden van de grote voorruit komen. Met halfbevroren vingers achter het stuur en rijden maar.

Maar net als vandaag zal ik morgenochtend - als ik moet krabben natuurlijk - weer de achterruitverwarming en de verwarming in zijn algemeenheid aanzetten. Dat scheelde namelijk een boel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown