Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juni 21, 2005

Dagje Walrussen kijken

Eigenwijsje, dat Raisa meisje

Dieren zijn net kleine kinderen. Oftewel kinderen zijn net kleine dieren. Zo ook vandaag. Kleine Raisa mocht met haar moeder mee in het grote walrussenbassin en zoals het kleine walrusjes betaamt, ging ze lekker op onderzoek uit. Want alles is interessant. Vooral de mensen aan de andere kant van het glas. Daarna ging ze nog even spelen met haar moeder om vervolgens op het land continu achter haar aan te hobbelen. Tot aan de walrussenshow: alle dames deden mee, dus ook de moeder van Raisa en de kleine zelf. Al deed zij niet meer dan in de weg lopen, visjes eten, de verzorgerster achterna zitten, rond kijken wat de andere vrouwen nu deden en nog meer visjes eten. Het leek wel of ze steeds liep te vragen: en wat doe je nu? En waarom doe je dat? Hoezo dan? Kan ik dat ook? Mag ik eens? Het was zo'n schattig gezicht dat ik eigenlijk alleen maar naar die kleine heb gekeken in plaats van naar de show. Je zou kunnen zeggen dat ze hem gestolen had!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown