Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 18, 2005

Eens even zien...


Beachie


...wie hebben we daar aan de andere kant van het glas zitten? Hallo. Sorry dat ik mijn neus zo tegen het glas aandruk, maar dan kan ik beter contact met je krijgen. Op de foto? Geen probleem hoor, ik hang hier nog wel even rond op mijn staart. Zeg, volgens mij kom je hier wel vaker. Foto's maken van ons, de dolfijnen. En van de rest ook? Gezellig hoor. Ben je al bij onze nieuwe buren wezen kijken? Dat zijn de walrussen. Soms fluiten ze heel hard, maar ze zijn verder wel okay. Ik moet straks weer naar boven, want de show in de Odiezee begint zo. Dan krijg ik lekkere vis en ik mag mooie sprongen maken met de kano! Kom je kijken? Leuk! Dan zie ik je zo wel weer, boven water! En anders tot gauw onder water!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown