Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, maart 28, 2003

Keevie & Ik

Trainingskamp...?

Reed ik vanmorgen Leusden ín naar mijn werk, passeerde ik de officiële FC Utrecht spelersbus. Zij gingen Leusden úit. Helaas was ik te verbaasd, en Keevie trouwens ook, want we vergaten alletwee om even te toeteren.
Maarre: heren? Waren jullie lekker op Trainingskamp hier? Is mooi hè, de bossen, de velden... En hebben jullie dan ook toevallig dat prachtige landhuis gezien? Daar werk ik namelijk. En daar staat Keevie iedere dag voor de deur, met zijn neusje naar de bomen.
'Onze jongens' hebben het vast niet gezien, ze ontmoeten PSV namelijk weer zeer binnenkort. En na de uitslag van de afgelopen keer, is het toch wel tijd dat ze weer eens winnen... Vooral van zo'n grote club!
Dus zet hem op, en kom hier weer eens trainen... Dan toeteren Keevie & Ik wel de Cucaracha als we weer eens passeren!

B'Day Countdown