Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, november 17, 2002

Prachtige website van een medecursist

Script+

Zoals ik al eens eerder heb geschreven, volg ik in Amsterdam schrijfworkshops van Script+. Heel erg leerzaam, maar ook leuk, in verband met de contacten die je opdoet. Hierbij zou ik graag een van mijn medecursisten onder de aandacht brengen. Hij schrijft namelijk over een eigen wereld, waarbij hij religie, taal en cultuur helemaal heeft bedacht! Hij heeft het zelfs op Internet gezet. Ik ben zelf erg fan van Het Gedroomde Land, vandaar. En dus voor een ieder die geïnteresseerd is in Fantasy, bezoek dan de website over Uteged.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown