Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, december 04, 2016

Foto van de Maand Oktober 2016

Hallo allemaal, daar ben ik weer eens met de Foto van de Maand. Ditmaal van oktober. Hoewel ik qua fotobewerking wel op schema lag van oktober, was november gewoon te druk om foto’s uit te zoeken voor deze rubriek. En daarbij komt ook nog eens dat ik een flinke griep achter mijn kiezen te verstouwen heb gehad. Maar wat in het spreekwoordelijke vat zit verzuurt nu eenmaal niet, dus… hier zijn de mooiste momenten van oktober! Het waren er heel wat, want ik heb veel mooie uitjes mogen doen voor mijn werk. Wil je weten wat? Check dan de links onder de foto’s.
(foto’s: Berry de Nijs)

1 oktober: sokken gekregen van een Instagram vriendje van Cookie


4 oktober: Dierendag!


9 oktober: Aan de slag voor Halloween!


14 oktober: Neefje Henk mocht ook mee naar SPIEL


17 oktober: Genieten van de Zwevende Tuin in de Orchideeënhoeve


Zwevende bloementuin:
Sprookjestuin met een wolk van bloemen


19 oktober: Cookie in de Atelierboot van Daubigny


Van Gogh Museum presenteert:
Daubigny, Monet & Van Gogh


20 oktober: Genieten in WILDLANDS Adventure Zoo Emmen


22 oktober: Artist for a Day


Workshop review: Artist for a Day
Daar zit muziek in


23 oktober: Genieten in Ouwehands Dierenpark


26 oktober: Autumn Leafs


29 oktober: Happy Halloween van Goudlokje en twee van haar drie beren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown