Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juli 29, 2015

Internationale Dag van de Tijger

Vandaag is het de Internationale Dag van de Tijger. Vandaag staan we stil bij hoe moeilijk deze dieren het hebben, omdat de mens hun leefgebied verkleint, maar ook de tijger gewoon om zijn velletje of botten voor medicijnen. Zomaar... Ik hou van tijgers en vind dus dat wildlife crime en het stropen om de zogenaamde sport moet stoppen. Want anders zijn de dierentuinen de enige plekken in de wereld waar een tijger zijn leven nog zeker is. En hoewel ik het heerlijk vind om naar de tijgers te gaan kijken, sterker nog ik ben er vaak niet weg te slaan, hoop ik dat hun familie in het wild weer met grote getalen kan gaan groeien. Vandaag heb ik een Ode aan de Tijger geschreven met foto's en weetjes op mijn professionele website Writing Berries, en hier plaats ik nog meer foto's van deze prachtige grote katten. Fijne Internationale Dag van de Tijger. Dat deze mooie dieren maar snel niet meer in hun voortbestaan bedreigd mogen worden.


Writing Berries:
Internationale Dag van de Tijger











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown