Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 30, 2011

Crazy Oktober: Crazy Party

De wintertijd is weer ingegaan (yay, ik zit weer op mijn biologische klok tijd) en de laatste volle week van oktober ligt alweer achter ons. Morgen is het 31 oktober en dan is Crazy Oktober echt voorbij. En wat een maand is het dan geweest.

Afgelopen week stond vooral in het teken van de laatste voorbereidingen voor het Halloween feest. Zo hebben Henk, Thomas en ik papieren pompoentjes en spookjes gemaakt - en op de deur geplakt. Ook heb ik voor ze een Trick or Treat (Snnnoepie of ik schiet) tasje gemaakt, die ze zelf hebben versierd. Daarnaast heb ik maandag heel erg geoefend op mijn saxofoon want, man... dat ene stukje in Mean Greens is lastig (ik begrijp waarom het stukje MEAN heet). Maar goed. De maandag vloog voorbij. Mijn neefjes bleven eten (volgens Thomas aten we patat met kipvulling en punning toe - vertaling: patat met kibbeling en pudding toe) en dat was supergezellig.

De rest van de week beetje rustig aan gedaan qua hooi op mijn vork. Dinsdag dan saxofoonles. Woensdag druk met het leggen van de laatste hand aan mijn eigen Halloween kostuum. Donderdag gezellig visite en eters gehad. En toen was het vrijdag. In plaats van een dagje kantoor had ik een dagje persbijeenkomst in Amsterdam voor de supergave nieuwe lijn van PUPA Milano. En daar was ik heel blij mee, want... de prachtige make-upjes kon ik mooi gebruiken voor zaterdag. Vrijdagavond nog even alle cakes gebakken (rennend tussen de keuken en The Voice, maar ach...) en checklistje gemaakt voor zaterdag... even ademhalen en weer door :D

Want zaterdag was het eindelijk zover: mijn eerste Halloween feestje. Ik zei nog 'als het half zo leuk wordt als alle voorbereidingen, dan is het nu al een knalfuif' en dat was het. Met papa op de bank als 'gastheer' bij de voordeur hebben menig buurkind en gast een gilletje geslaakt. Uiteindelijk hadden we allerlei rare snuiters in huis en hebben we lekker gegeten, gedronken en gelachen... En o, ik ben nog aangevallen door een weerwolf en een vampier. Als dat geen topavond was :D




En natuurlijk veel te laat naar bed. Gelukkig kregen we dus een uurtje om langer te slapen terug, zodat ik - na wakker te zijn geworden onder de douche - mijn neefjes weer bijtijds kon ophalen voor een afsluitend dagje Dolfinarium. En ja Henk was zo ontzettend blij dat hij Morgan nog even gedag heeft kunnen zeggen... Helemaal geweldig. Voor de rest in het Dolfi opgetrokken met 'het cluppie' heel gezellig.

En ja... dan morgen nog. Nog even met Ploon op pad naar haar zus in Nieuwegein (de buskaart opmaken) en dan op mijn neefjes passen om vervolgens de foto van de maand te gaan kiezen... Nou, dat wordt ook wel heel erg crazy denk ik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown