Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, mei 11, 2007

Jazzy Berry...

...blaast de hoge F

Hoe het was gisteravond? In één woord geweldig.
Ik heb het weer enorm naar mijn zin gehad 'on stage'.

Okay, niet al mijn hoge F-en kwamen er even geweldig uit.
Ik moest een paar loopjes laten lopen in Making the Rounds (kwartet) en Tutter und Gruf (Toeter & Groef). We liepen met zijn allen eruit bij Sham Time (Toeter & Groef), maar ik ramde hem eventjes door, omdat we nog niet op het einde waren. Maar ach, dat geeft helemaal niets! Het was gewoon super. We knalden met zijn allen het podium af.

Waar ik zelf zeer tevreden over was, waren mijn improvisatie-solo's in Blue Bossa en Mas Que Nada (beide kwartet). Ik weet niet wat er gebeurt als ik op dat podium bij Cees' Place sta, maar dan wil ik gewoon knallen en dan zie ik wel waar het eindigt. Gelukkig eindigde het goed - dat vond ik niet alleen, maar de vele zeer verlegenmakende complimentjes vonden dat ook...

Nogmaals, het was geweldig. Nu is het even wachten op de foto's van Huisfotograaf Pappie. Maar deze zal hij wel spoedig online zetten. Kunnen we nog heerlijk nagenieten van deze fantastische avond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown