Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, december 03, 2003

I speak Whale...

Finding Nemo


Kleine Nemo

Als er één film is die je moet gaan zien, dan is het Finding Nemo wel. Ik kan het zeggen, want ik ben er gisteravond naar toe geweest.
Een hele gave film, door Disney & Pixar gemaakt (net als Monster Inc. en Toy Story), met bijna levensechte vissen, pelikanen, walvissen, haaien, meeuwen (mine, mine, mine), schildpadden (radical dude) en water. Heel veel prachtig geanimeerd water.
Het verhaal? Natuurlijk met een wijze les, een spannend plot en heel veel humor. Want hee, diep in de zee weten de dieren best wat humor is. Vooral als ze ineens Walvis' gaan praten, kunnen lezen, door een enge vis achterna gezeten worden et cetera. Ik heb genoten en kan de film aan iedereen aanraden.


Marlin en Dory

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown