Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, januari 04, 2003

Geheime Kamer

Harry Potter

Ik ben gisteravond naar The Chamber of Secrets geweest! Gave film, weer net alsof je het boek meeleest, maar veel spectaculairder dan de eerste. Was deel 1 meer een trage film waar kleine kinderen naar konden kijken, zo kun je bij deel 2 de allerkleinsten maar beter thuislaten. Reuzenspinnen, reuzenslang, fluisterstemmen in de muren... brrr. Ik vond hem zeer de moeite waard. Nu moet ik weer twee jaar wachten op het volgende deel. Wanneer komt de DVD uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown