Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, oktober 15, 2002

Keevie & Ik

Dagje Dolfinarium

Hoi, hoi, hoi! Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover: ik kreeg mijn laatste verjaardagscadeautje! Hè? Maar jij was toch in september jarig?
Ja, dat klopt. Maar zaterdag was het Dolfiesdag! Het cadeautje dat ik nog tegoed had van mijn vriendin M. En om de dag nog leuker te maken, namen we Keevie ook mee. Gezellig met zijn tweetjes in de auto, muziekje erbij, bij het pompstation dropjes en drankjes gekocht en: op weg.
Het was wel druk op de weg, maar we de reis verliep voorspoedig. Althans: tot aan afslag Amersfoort. Stom, stom, stom: ik wist dat de weg afgesloten werd, maar ik had niet gedacht dat het zo druk zou zijn op een zaterdag! Dit betekende file: zoals invoegend verkeer altijd file betekent. Auto’s die naar de rechterbaan moeten komen, blijven net zo lang links rijden totdat ze niet verder kunnen, stil gaan staan en zo nog meer file veroorzaken dan dat nodig is. Ritsen heet de goede manier, maar waarschijnlijk zijn dit allemaal mensen die alleen maar broeken met knopen dragen! Maar goed: we stonden compleet stil, anderhalf uur lang, tot afslag Leusden Zuid. Daar sukkelden we de Arnhemseweg op richting Woudenberg. Maar, zoals dat altijd gaat met meisjes, moesten we natuurlijk naar de wc. Terwijl we zagen hoe mannen en oudere vrouwen de bosjes inrenden, besloten wij maar even te wachten op een echt toilet. Deze kwam, in de vorm van een restaurant, waar meer mensen stopten voor een sanitaire stop. Dat was nog lachen, even een souvenirfoto gemaakt en hup weer op weg. Al met al waren we om half twee in het Dolfinarium te Harderwijk.
Ik heb een dol fijne dag gehad M.! Echt waar. Vooral de dolfijnenshow en het feit dat ik het gedurfd heb om een hondshaaitje te aaien waren echte hoogtepunten! Wanneer gaan we weer?
En o, voor de zekerheid zijn we ’s avonds maar over Hilversum teruggereden. Dat was wel zo snel! ;)

B'Day Countdown