Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, juli 07, 2005

Beetje jaloers

Zo gaaf

Voor een dolfijnenliefhebber als ik is dit zo gaaf en mooi om te zien. Ik heb de koepelshow nu al enkele keren bewonderd en naast het mee springen van de trainers met de dolfijnen (hier zal ik ook nog wel eens een fotootje van plaatsen), vind ik dit echt een supermoment. De trainster ligt in het water, slaat met haar been op het oppervlak en hup, daar springen de dolfijnen over haar heen. Ik krijg dan zo'n gevoel van 'dat wil ik ook'. Helaas maakt mijn camera in het donker nog niet zulke goede, scherpe foto's, dus moeten we het hier voorlopig nog even mee doen. Maar ach, al zou je scherpe foto's hebben... dit moet je gewoon live zien!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown