Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 01, 2005

Jazzy Berry...

@ Cees' Place

Ik ben net terug van mijn eerste optreden in een club! Namelijk Cees' Place aan de Oude Gracht in Utrecht. Samen met de andere drie van het saxofoon kwartet natuurlijk. Het ging heel goed (met een kleine valse start bij Blue Monk, maar dat gaf niet zo). Ik had nu wél al mijn loopjes bij Uptown Waltz te pakken en dat is zwaar kicken! Wat ook lachen was is dat Cees (de baas van de club) mijn familie kende. Tja dat heb je met Utrechters uit de binnenstad (zoals hij zelf ook al zei). Na het kwartet optreden heb ik nog met papa naar het eerste deel van Captain Hook geluisterd, de band van mijn docent Iman. Dat was ook heel gaaf, maar ja... het is tien over half één nu en morgenochtend (technisch gezien dus strakkies) ga ik mijn nichtje ophalen voor een dagje Dolfinarium! Dus het is tijd om naar bed te gaan. Ik hoop toch wel om nog eens op te treden zo, want dit was heel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown