Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, juli 26, 2005

Keevie & Ik

Polo

Ze zeggen weleens: what goes around, comes around. In het Nederlands zou je zeggen: God straft meteen. In mijn geval ook een beetje.

Keevie is bij W. in de garage waar zijn motortje uitelkaar gehaald gaat worden om te kijken wat er vorige week nu is gebeurd. Gelukkig mocht ik gisteren een leenautootje ophalen. Het is een VeeWeetje... een oude koningsblauwe Polo. Heel anders dan een Keevie, maar ik ben blij dat ik in ieder geval kan gaan rondrijden naar mijn werk en vice versa. Toen ik het Polootje ophaalde moest ik een harde lach onderdrukken...

Het zit zo: twee weken terug was het Keevje van vormgever N. in de garage. N. is ook het brein achter Airmighty.com en is een verwoed Keverliefhebber. Ook hij reed dus in een leenautootje. Eentje waar ik toen efkes erg om gelachen had...

Juist, hij reed in een oude Polo...

What comes around...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown