Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 15, 2005

Ver weg

Spiegelbeeld

Hoewel het heel verdrietig is, vind ik het toch fijn dat mijn oma in het hospitium is waar ze goed verzorgd wordt tot aan haar overlijden.

Hoewel ik heel verdrietig ben, als ik bij haar wegga, ben ik blij dat ze heel erg gelukkig is om ons te zien.

Hoewel het mij heel verdrietig maakt, ben ik blij dat ze omringd wordt door alle mensen waar ze zielsveel van houd, zoals mijn mama.

Hoewel ze nog bij ons is... is zij eigenlijk heel ver weg.

Wij zien nog haar spiegelbeeld, haar echo in onze wereld. Maar mijn oma is in al heel lang in een andere wereld. Aan de andere kant van de spiegel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown