Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, juli 08, 2005

Treffend

Daghoroscoop

Ik geef toe, ik meld vaak niet meer dan twee dingen per dag. Maar deze daghoroscoop is zo treffend dat ik hem graag met iedereen die op Keevie & Ik rondsurft wil delen.

Midden-Maagden kunnen wat lieden op hun weg vinden die ronduit irritant zijn. Als men ruzie met u zoekt, zorg er dan voor dat u met een grote boog om hen heengaat. Het zijn geen vreselijk ingrijpende zaken, maar het kan u danig in de war brengen en dat is nergens voor nodig. Laten ze hun ongenoegen maar ergens anders uiten; u geeft gewoon niet thuis.

Mijn vriendjes en vriendinnetjes weten wel waarom dit zo treffend is! En als je het niet weet... vragen staat vrij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown