Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juli 30, 2005

Strand in het water

Beachie!

Het was mooi weer voor een dagje Dolfinarium. Hoewel het de bedoeling was met zijn zesjes te gaan, gingen we met de helft, maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben zo'n beetje alle shows gezien, hebben ook gelachen om Zeeleeuwtje Lot, zijn uitgewaaid op het strand vol schuim, nat gespoten in de Piratenfilm en ik heb mijn broer en schoonzus laten zien dat ik haaitjes durf te aaien. En er nog lichtelijk fanatiek in wordt ook!

Ook hebben we beneden naar de baby's staan kijken. Spettertje (28 mei 2005) met zijn moeder Thea en moeder Roxy met de op 1 juli geboren Rocco (zijn vader heet Apollo). Rocco, nog geen maand oud, durfde het al aan om met zijn oudere vriendje Spetter rond te zwemmen. Ik hoop dat mijn foto's weer gelukt zijn! Maar dat weet ik pas over een aantal daagjes, wanneer ik ze heb weggebracht.

Maar het allermooiste was toch wel weer dat Beachie even kwam kijken. Deze dolfijn heeft een mooie tekening op haar kop en is heel nieuwsgierig en vriendelijk. En op de een of andere manier, komt ze altijd echt even bij mij kijken. Onze blikken lijmen zich dan enkele seconden aan elkaar en dan komt ze nog een paar keertjes terug. Nu zwom ze een aantal keren met Skinny, Finnegan en Palawas langs het raam. En je raadt het al... ze zullen samen ook op de foto staan. Dit keer moet er ook een foto op het rolletje staan van mij... met Beachie of Skinny die voorbij zwemt. Mooier kan het niet. Want hoewel ik een bepaalde band met Beachie heb, heb ik Skinny vorig jaar bij het Dichter bij Dolfijnen-dagje een dikke kus gegeven.

Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd, want die foto is vast heel erg bijzonder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown