Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 31, 2004

En wat zijn de jouwe?

Goede voornemens

Afvallen, meer gaan bewegen, stoppen met roken of juist beginnen ermee... Iedereen heeft wel zo zijn of haar goede voornemens. Ik maak er dit jaar ook een paar voor het volgende, namelijk meer schrijven en saxofoon spelen, lekker lezen, rondtouren met Keevie, een nieuwe Spetterpas aanvragen voor het Dolfinarium en mijn cursus Italiaans afmaken.

En een nieuwjaarswens heb ik ook: dat 2005 maar een gezond en rustig jaar mag worden voor iedereen. Daar klink ik op met een glas champagne. En daar knal ik op met een paar prachtige potten siervuurwerk.

Tot volgend jaar! Enne: voorzichtig vanavond met het afsteken van vuurwerk: zonder vingers surft het zo moeilijk op Internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown