Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, december 22, 2004

Vakantie!

Griepje...

Het is ook altijd hetzelfde liedje. Vroeger deed ik het al, toen ik nog op school zat. Erg goed uitgekiend. Het hele jaar door ploeter je door, ga je toch werken (in dit geval) en dan heb je eindelijk een paar weken vakantie en dan... word ik ziek!

Gelukkig was een ééndagsgriepje gisteren, maar echt lekker is het niet, moet ik zeggen. Ik weet dat ik het op school ook altijd had. Vooral de eerste dag dat ik vakantie had, was ik standaard ziek. Waarschijnlijk omdat ik het mijn lichaam de rest van het jaar niet 'gun' en dan word ik teruggepakt op het moment dat ik zeg: 'Ha lekker, ik heb vakantie!'

Maar, zoals ik al zei, het was een ééndagsgriepje. Vanmorgen was het allemaal weer over en kon ik met gerust hart naar de tandarts... Tja. Dat schijnt ook een vakantieactiviteit te zijn. Er was een stuk van mijn kies afgebroken (afgelopen maandag alweer) en vanmorgen kon ik gelukkig meteen bij de tandarts terecht.

Dus mijn kies is weer heel, mijn griepje is over en ik kan nu echt gaan genieten van mijn vrije tijd... Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown