Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, december 09, 2004

Venetiaans masker

Intrigerend



Ze zeggen dat Venetianen een natuurlijk gevoel hebben voor intriges... persoonlijk vind ik deze foto van mijn Venetiaanse masker ook wel erg spannend en intrigerend... Verstopt achter felle kleuren en glitters gaan de ogen van iemand die je misschien wel erg goed kent. Dat klinkt spannend. Wie trouwens ooit eens in Venetië is geweest, weet dat het dwalen door de steegjes ook behoorlijk spannend en intrigerend voelt... Hmm... Misschien dat ik ooit nog eens een verhaal schrijf, geïnspireerd door deze foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown