Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, december 18, 2004

Funk-y

Gellybooty

Super! Dat was het gisteravond in Tivoli 'De Helling'. Op de poster stond 'Goodbye Party Gellybooty' en dat was het ook, naast het feit dat dit een concert was ter ere van de nieuwe cd.
Een goede gelegenheid om uit elkaar te gaan zullen we maar zeggen. En omdat mijn saxofoonleraar in de band speelt, een goede gelegenheid om te gaan kijken. Samen met mijn saxofoonvriendin natuurlijk.
Na de openingsact was het dan eindelijk zover: om de spanning op te voeren ging het zwarte gordijn dicht, maar toen hij open ging funkte bijna het dak eraf! Het is zonde dat de band uitelkaar gaat, want het was werkelijk swingende superfunk. Mét een prachtige saxofoonsolo van mijn docent. Bovendien wist ik niet dat je met een tenorsaxofoon zó hoog kon springen!
Ik vond het supergaaf en heb de cd daarom gekocht. Ik hou wel van een beetje soulfunk. Dat wordt nog lang nagenieten, even een bandje van maken en Keevie kan ook mee funken.

Shake ya booty to beat and ya booty will be gelly!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown