Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, december 30, 2004

Keevie & Ik

Mondstuk

Vandaag ben ik met mijn saxofoonvriendin en Keevie naar Muiderberg gereden om bij Harry Bakker Saxofoons een nieuw mondstuk voor mijn groene scheurmonster (en dan bedoel ik niet Keevie) te kopen. Mijn sax die bij iedereen de reactie 'Zo, die is groen!' uitlokt, had ook gister weer even bekijks in de winkel. Inmiddels ben ik het wel gewend.
Eerst Keevs achterbank ingeladen met twee altsaxofoons en een sopraantje (van mijn saxvriendin) en op weg! Gezellig natuurlijk! Het weer deed niet mee, maar dat was ook niet nodig: er zaten immers twee zonnetjes in de auto en eentje reed op de weg!
Na heel wat zweten in een speelcabine in de winkel om het juiste mondstuk te vinden, waren we alletwee geslaagd. Daarna hebben we nog even lekker wat gegeten en gedronken bij de plaatselijke horecagelegenheid om vervolgens Keevie weer vol te laden met saxofoons en op huis aan te gaan. En mijn groene sax? Die scheurt nu bijna net zo hard als Keevie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown