Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, maart 25, 2004

Got Milk?

Koekberg

Iedere week worden we op mijn werk bedolven onder een stapel koek: chocolade, biscuitjes, pindakoeken... you name it! Lekker hoor, maar de koekberg is op dinsdag (mijn eerste werkdag van de week) best wel hoog en het is al twee weken zo...

Sinds de tweede finale show van Idols om preciezer te zijn.

Wij hebben namelijk het idiote (lees: lekkere) idee opgevat te poulen om koekjes. Als je goed voorspelt wie er aanstaande zaterdag uit Idols wordt gestemd, hoeft geen koekjes mee te nemen. Heb je het fout, wel.

Niemand van ons had Robin, en niemand dacht dat Ron er uit zou gaan. En aangezien er iedere week meer mensen mee poulen verwacht ik aanstaande dinsdag wel een pak of tien op de kast bij de koffiekar.

Gelukkig heb ik Koekiemonster bij me...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown