Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, maart 06, 2004

Keevie & Ik

Braaaaaaaaand!

Rijden Keevie & Ik donderdag lekker nietsvermoedend naar huis, via afslag Rijnsweerd (omdat we het bordje Galgenwaard dan even kunnen spotten), draaien we de weg op naar de Berekuil... wat denk je wat?

Horen we een plok en komt er een hele vieze rooklucht de auto in. Dus ik doe de verwarming uit (zodat de vieze lucht niet binnen kan komen), maar dat hielp niet. Daarom het raampje maar open gedraaid en snel naar huis.

In zijn garagetje open ik Keevie's motorkapje: rook!
Zijn we door papa naar de garage gesleept. En wat blijkt: was er iets tussen de dynamo gesprongen, waardoor deze vastliep en in de brand is gevlogen. Gelukkig kon de garagehouder mij en Keevie goed helpen en zal het euvel snel weer verholpen zijn.

Maar toch... stond heel eventjes Keevie in de brand. Dat is al de tweede keer met zijn dynamo. Maar dat is weer een heel ander verhaal.

B'Day Countdown