Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, maart 14, 2004

Joep & Boris

Hoe bestaat het!

Voor de oplettende lezer van Keevie & Ik en andere verhalen, komt het feit dat ik bezig ben met het uitgegeven krijgen van mijn boek, niet als een verrassing wanneer ik dat hier weer eens meedeel. Twee jongens, die lekkere soul kunnen zingen, daar gaat het onder andere over.

Omdat je zelf als schrijver op zoek gaat naar een plaatje bij het beeld in je hoofd van de karakters waar je over schrijft, kun je zelf ook regelmatig verrast worden.

Tijdens het kijken van Idols gebeurde dit bijvoorbeeld. Want wie loopt daar rond voor mijn gevoel? Juist, één van mijn hoofdkarakters genaamd Joep. Alleen heet hij Boris en kan hij lekker soul zingen. Maar zijn maniertjes, het kijken, zijn haar... het is exact de jongen waar ik over schrijf.

Ik wil een televisieserie...


Boris zingend tijdens de workshops... Het is exact mijn Joep ;)


Reageren op dit bericht? Dat kan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown