Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, maart 05, 2004

Naar Rotjeknor?

Knettergek?

Zijn net de mededelingen rondom een vertrek van Pascal Bosschaart weggeëbt, beginnen ze sinds afgelopen zondag weer dat Feyenoord officieel voor hem op de deurmat stond. En wat las ik vanmorgen in het Utrechts Nieuwsblad? Ook Aston Villa in race voor Bosschaart.

Hierop volgde een diepe zucht (van mij) en begon ik met het lezen van het artikel. De samenvatting van het stukje luidt als volgt:

Na Feyenoord heeft ook Aston Villa zich bij FC Utrecht gemeld voor Pascal Bosschaart. De club uit de Premier League, werkgever van de Utrechtse doelman Stefan Postma, toonde de afgelopen dagen telefonisch interesse voor de middenvelder.
Feyenoord heeft inmiddels een bod uitgebracht op de jonge middenvelder, maar dat was veel te laag, vond Martin Sturkenboom. Rob Jansen, zaakwaarnemer van Pascal Bosschaart, ontkent de belangstelling van Aston Villa. 'Onzin. We hebben nog niets gehoord.'


Yo Pascal! Word je zo langzamerhand niet knettergek van al die berichten? Feyenoord (een club waar je wil spelen) wil je niet voor de volle mep kopen en dan al die Engelse clubs die schijnbaar steeds de deur bij Galgenwaard plat lopen om je te kunnen bemachtigen? Na de verhalen rondom Manchester United, nu dan Aston Villa. Lig je daar nu niet wakker van? Of trek je de schouders op en reist lekker naar Zoudenbalch om te trainen. En ik denk dat de laatste optie wel het beste is. Je niet gek laten maken en je ding doen: mooie passes geven, scherpe corners nemen, een beetje mot maken op het veld, maar vooral lekker voetballen.
Mijn advies? Tja... blijf lekker nog een jaartje bij Utereg, want van dat getouwtrek word je ook niet wijzer!

B'Day Countdown