Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, maart 30, 2004

Saxo-blues

Basin Street Blues

Paa da daa
Paa da daa
Paa da daa
Da daa doe daa
Da daa da da
Pa doe da...

Ik heb een nieuw liedje op mijn saxofoon geleerd! En al ingestudeerd. Nu lijkt het in tekst helemaal nergens op, maar Basin Street Blues is een ultra swingend nummertje. Echt zo'n Big Band song. Wij spelen het vierstemmig op les (althans, dat hebben we zojuist gedaan) en dat swingt de pan uit en het is superaanstekelijk!

Dus ik wil mijn vriendjes en vriendinnetjes vast waarschuwen... dan weten ze tenminste wat ik de gehele tijd loop te zingen.

Padadadadadadada Doedadadadadadada
Paa da daa
Paa da doe daa
Paa doe da
Daa doe da
Pa daa da daa
The Basin Street Blues!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown