Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, februari 28, 2016

Dag lieve Beachie...

Dag lieve Beachie 'mijn' dolfijn uit Harderwijk. Je troostte mij heel onverwachts toen ik je heel hard nodig bleek te hebben. Je verhuisde naar Brugge en daar heb ik je kin een paar keer mogen vasthouden - voor het laatst nog in december. Je diep in je oogjes mogen kijken. En zelfs helemaal door je nat gespat worden. Dag mooiste en liefste dolfijn... Ik ga je missen

RIP :'(


(foto: (c)berrydenijs - gemaakt in Dolfinarium Harderwijk)

Vandaag werd bekend gemaakt dat dolfijn Beachie een week geleden heel plotseling is overleden... Deze week volgt er nog een persoonlijk verhaal van mij over deze voor mij zeer bijzondere dolfijn...

B'Day Countdown