Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, december 01, 2012

Bijzonder dagje dierentuin

Vorig jaar had ik een muziekjaar... dit jaar heb ik een echt dierentuinjaar. Naast 9x het Dolfinarium te hebben bezocht (de laatste keer was een lezing van directeur Marten Foppen over de geschiedenis van het Dolfinarium, ben ik dit jaar 2x in Boudewijn Seapark in Brugge geweest, 1x in Ouwehands Dierentuin te Rhenen, 2x Allwetterzoo in Münster, 1x Friesland Aquazoo, 1x Avifauna, 1x SeaLife Scheveningen en 6x Dierenpark Amersfoort geweest... En daar kwam afgelopen donderdag met Esmeralda (waarmee ik overigens de meeste van deze dierentuin bezoeken heb afgelegd) 1x Noorderdierenpark te Emmen bij. Dat zijn dus in totaal 24 leuke en bijzondere dagjes weg. En het jaar is nog niet voorbij natuurlijk :)

Het dagje Noorderdierenpark was heerlijk! Emmen heeft een prachtige dierentuin met grote verblijven. Je hebt het idee bijna de verblijven in te lopen zo dichtbij kun je bij de dieren komen. En ja, uiteraard gingen Esmeralda en ik gewapend met onze fotocamera's op pad, want als je dichtbij dieren kan komen, tja... dan wil je ook mooie plaatjes maken. En - al zeg ik het zelf - dankzij de imposante Radza, de prachtige leeuwen, het geinige brilbeertje en de stil zittende vlinders is dat zeker gelukt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown