Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, september 10, 2012

Foto van de Maand

Halllloooooooo September! Ik ben de maand weer goed begonnen met mijn verjaardag (zoals ik September eigenlijk altijd begin) en allerlei andere leuke dingen. Maar ja... dan moet je ook nog stapels avonturen van augustus door voor de Foto van de Maand - hoe kan het ook anders - Augustus!

3 augustus: dagje Dolfinarium
Raisa wil spelen met Henk & Thomas


12 augustus: Dierenpark Amersfoort - Vroeg uit de Veren
En daardoor dus ook eens een spelende tijger op de foto gezet


17 augustus: Uitwaaien in de cabrio
Sammie houdt van de wind in zijn haren


18 augustus: Orchideeënhoeve Luttelgeest
Met Esmeralda mooie bloemen fotograferen


22 augustus: Sammie & Joep
Oppassen op het hondje van mijn opa


25 augustus: Sammie & Tickels
Ze zijn het zooooo met elkaar eens hier


26 augustus: Sammies privéstrand
...of eigenlijk het begin van het nieuwe terras

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown