Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, mei 20, 2014

Hondenbrokjes: Me Ouwe bokje

Vandaag 19 jaar geleden kwam Bassie ter wereld. Helaas is hij al twee jaar niet meer onder ons, maar daarom mag ik best wel even bij de geboortedag van mijn ouwe bokje stil staan in deze Hondenbrokjes. Dogs leave paw prints forever on your heart. En Bassie heeft er heel wat pootafdrukjes op gezet! Daarom vandaag eens een Hondenbrokjes met een heel bijzonder hondje in de hoofdrol. Een hondje dat voor mijn 17de verjaardag bij ons kwam, zijn nageltjes in mijn schouder sloeg, zijn neusje in mijn nek verstopte en ik tegen hem zei: 'Jij blijft voor altijd bij me.' Een hondje dat mij door heel veel moeilijke momenten heeft gesleept. Met wie ik leed en vooral veel lief heb gedeeld. En die voor altijd bij me is, omdat hij om mijn nek hangt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown