Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, mei 10, 2014

Hondenbrokjes

Ik weet niet beter of er waren hondjes in huis. Het begon met Katja en Trixie, de twee fox terriërs. Na het overlijden van Katja was daar ineens Benji. Vervolgens kwam lang na het overlijden van Trixie Molly bij mijn opa en oma wonen en kregen wij Bassie erbij, die uiteindelijk alleen overbleef, totdat mijn broer ook weer een hondje nam. Twee jaar geleden moest ik helaas afscheid nemen van mijn kleine ouwe Bokje Bassie, maar ook twee jaar geleden kon ik mijn lieve Sammie in mijn armen sluiten. Allemaal hondjes die stuk voor stuk bijzonder lief en een bijzonder karakter hadden en natuurlijk hebben. Ik zeg vaak, gelukkig heb ik mijn foto's en herinneringen nog. Onder het mom Hondenbrokjes ga ik wat vaker ouwe en leuke foto's van al onze hondjes plaatsen. Te beginnen met deze knappe knapperd: Benji

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown