Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, mei 03, 2014

Foto van de Maand

April doet wat-ie wil. En Aprilletje o zo zoet, heeft ook nog wel eens een witte hoed. Hoewel die witte hoed alleen tot uiting kwam in diverse hagelbuien, had April wel een eigen wil. Zo hadden we gewoon echt zomerse dagen die werden afgewisseld met stormbuien vol donder, bliksem, regen en de al eerder genoemde hagel. Op de mooie dagen was het echt genieten met een bakkie koffie in de tuin, al zittend op mijn yoga bal, klompen uit en een tevreden Sammie aan mijn voeten... Heerlijk! En dankzij het mooie weer kon papa weer met een open dakkie rijden, zijn de bloemen in de tuin tot bloei gekomen en was het extra lekker vertoeven in de dierentuin. Daarom: een zonovergoten Foto van de Maand April.

5 april: Baassie... ik wappert helemaal weg zo achterin...


11 april: voor Writing Berries naar het 't Velus Zandsculpturenfestijn in Garderen


12 april: Dank je wel Baassie, voor het afdakje, nu wappert ik niet meer weg.


14 april: voor Writing Berries naar de verkiezing van Het Leukste Uitje van Nederland.
Kun je je voorstellen dat ik even raar op keek, toen Sinterklaas zomaar binnenliep.


17 april: Genieten van een dagje Blijdorp
Prachtige Maanwolf - Sammie met mijn tijgeroortjes haarband


20 april: Vrolijk Pasen nailart en Maurice gooit nog maar even wat hooi door de lucht


24 april: de boom van Oma Vuurtje staat in bloei


25 april: het is zo lekker in het zonnetje


26 april: Koningsdag! Ziet Sammie er niet deftig uit?


29 april: DierenUITdagen in DierenPark Amersfoort. Een olifant zou deze boomstam met gemak kunnen optillen... Waarom lukt het ons drieën dan niet Opa?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown