Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, mei 17, 2014

Funicure: pink zebra

Gisteren heb ik een leuk nieuw shirtje gekocht, namelijk een grijs shirt met een zebra erop. Wie mij een beetje kent weet dat ik van animal printjes hou en een zebra had ik nog niet in mijn collectie. Het shirt heeft leuke roze accenten daarom heb ik er een bijpassende nailart, of zoals ik het graag noem funicure, bij gemaakt.

Als nagellak basis heb ik voor Don't Be Shy van de Rita Ora Colour Rush collectie gekozen, omdat deze kleur ook overeenkomt met de metallic roze studs op mijn shirt. Eén laag van deze nagellak is in principe voldoende, maar ik vind twee dunne laagjes altijd mooier. Bovendien droogt het dan ook beter. Voor de streepjes heb ik gekozen voor de NYC Show Time Nail Art Black Ink. Dit lakje heeft een dun kwastje waarmee je kunt tekenen. Met een cocktailprikker en zwarte nagellak lukt het overigens ook. Aangezien de lijnen grillig mogen zijn, kun je eigenlijk niets fout doen.

Doe nagel voor nagel en laat het tussentijds goed drogen, om zo vlekken te voorkomen. Bescherm je goedgedroogde funicure met een laag sneldrogende topcoat. Doe dit niet te dun, want dan kan de zwarte lak weer uitlopen. Een wat dikkere laag voorkomt dit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown