Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, mei 28, 2005

De klusjesman

Zo zit je nietsvermoedend op de Herengracht over het water uit te kijken, omdat je zit te wachten op de Script-docent om de deur van het grachtenpand te komen openen, zo zit je oog in oog met een kleine man, met een klein brilletje, verward haar, in geel T-Shirt met zwarte opdruk en een boor in zijn hand, die neuriënd langs mij af loopt en ik denk: 'Verrek... da's Van 't Hek!' Als Youp's volgende conference 'De klusjesman' heet en er komt een meisje in het blauw in voor... dan weet ik hoe het komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown