Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, mei 31, 2005

Dolphin Jazz

Jazz is misschien niet helemaal mijn ding, al vind ik souljazz en musicaljazz wel heel erg lekker. Net zoals dit nummer, dat heel musical aandoet. Het is gezongen door (soul- & jazzzanger) George Benson met begeleiding van The Count Basie Orchestra. Dat was eigenlijk niet de reden waarom het nummer mij opviel... kijk maar naar de titel!

On Green Dolphin Street

O Lover, one lovely day
Love came begging to stay
Green Dolphin street so price the setting
The setting for nights beyond forgetting
And through these moments of past
Memories live in my heart
When I recall the love I found on
I could kiss the ground on
Green Dolphin Street

O yeah - mmm
Do bee do bee do ...

When I recall the love I found on
I could kiss the ground on
Green Dolphin Street

Oh - woo yeah - woo-oo-ooh yeah

When I recall the love I found on
I could kiss the ground on
Green Dolphin Street

Yes the love I found on Green Dolphin Street
Bless the love I found on Green Dolphin Street

Do bee do bee do ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown