Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, mei 02, 2005

Doorverbinden

'Goedemorgen Mesos Overvecht.'
'Goedemorgen, met Berry. Ik wil graag een afspraak maken voor een echo.'
'Ogenblikje. Ik verbind u door met de afdeling Röntgen.'

...

'Goedemorgen, Mesos Ouderijn, afdeling Röntgen.'
'Goedemorgen, met Berry. Ik wil graag een afspraak maken voor een galblaas echo voor mijn opa.'
'Heeft u de voorkeur voor Ouderijn of voor Overvecht.'
'Eh... ja, voor Overvecht.'
'Momentje alstublieft. Ik verbind u door met de afsprakenbalie Röntgen in Overvecht.'

...

'Goedemorgen, afdeling Röntgen Mesos Overvecht.'
'Goedemorgen, met Berry. Ik wil graag een afspraak maken voor mijn opa voor een echo van zijn galblaas.'
'Natuurlijk. Is hij al bij ons bekend?'
'Eh... ja. Hij heeft een aantal jaren geleden in Overvecht gelegen voor een hernia operatie.'
'Wat is zijn geboortedatum?'
'24-4-1926.'
'Aah. Daar is meneer al. Ik kan voor morgenochtend een afspraak maken.'
'Geweldig. Tot morgen dan.'
'Tot morgen.'

Ik hang op en denk: de volgende keer bel ik vanaf mijn werk. Dan kan ik iemand ook nog even twee keer doorverbinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown