Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, mei 12, 2005

Keevie & Ik

Op Keevie's Neus

Sinds gisteren weten we dat Keevie ook personen kan vervoeren op zijn neus...

Gisteren ging ik met twee collega's even in de pauze naar het naburige winkelcentrum. Met zijn drietjes in de Keev (waarvoor ik wel nog even snel de achterbank moest opruimen) op weg over het grindpad. DTP-collega's F en E gingen op dat moment ook aan de wandel, samen met hun frisbee. Een goede gewoonte eigenlijk om in de pauze even te bewegen.

Met het wegrijden de oprit (die bij het wegrijden verandert in een afrit) af naar de weg, ging E (het kleine broertje van de afdeling) middenop het pad lopen. En dat laten Keev en ik ons geen twee keer zeggen. Eerst even claxonneren en daarna uitnodigen of hij soms voorop mee wilde rijden.
'Mag dat?' vroeg E enthousiast en op mijn toestemming ging hij soepel op de neus zitten van Keev. En zo reden we het terrein bijna af. Voor het hek sprong hij af en wij gingen naar het winkelcentrum.

Op de terugweg draait Keevie de oprit weer op naar het gebouw en ja hoor, daar wandelen de heren nog. Dus: claxonneren omdat E weer midden op de weg ging lopen.

'Moet je weer even meerijden?' vroeg ik en hij klom weer op de neus om teruggebracht te worden naar het pand. Misschien komt het door zijn broertjes-gedrag, maar eigenlijk verwennen we hem te veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown