Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, mei 01, 2005

Vreemd...

Vanmorgen toen ik aan het wandelen was met Basje, hield een neger in een auto mij staande omdat hij mij iets wilde vragen. Ik dacht de weg en naderde de auto op anderhalve meter afstand, maar bleek dat hij mij (normaal doe ik dit nooit vanuit de auto, zei hij) een compliment moest maken over mijn schoonheid. Ik heb hem voor het compliment bedankt en vervolgens de interesse afgeslagen. Daarna reed hij in zijn blauwe autootje weer weg. Vreemd hè.
Ik vervolgde mijn wandeling en vertelde het thuis aan papa. Die zei dat het best wel eens zo'n loverboy-poging had kunnen zijn. Die zijn heel sophisticated. Toch is het wel vreemd zo op zondagochtend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown