Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, december 11, 2003

Keevie & Ik

Regen

Het regent. En niet zo'n beetje ook.
Gaan Keevie & Ik al binnendoor met zijn tweetjes om de file's (die er meteen staan, vanaf de eerste druppel) te ontlopen, kom je in je eigen woonplaats op de rondweg in de file, want... er staan er weer eens drie op elkaar.

Okay het is ook wel ontzettend donker wanneer de weg nat is en de lantaarnpalen je hier en daar (in combinatie met vele koplampen) het zicht ontnemen door de weerspiegeling op het superzwarte natte wegdek.

Toch vragen Keevie & Ik ons het volgende af: waarom pas je dan niet je snelheid aan? Als we nu eens allemaal bij slecht weer de minimum snelheid aan gaan houden (dus gewoon de toegestane snelheid, misschien ietsjes langzamer, maar niet té, want dat is ook gevaarlijk) en voldoende afstand van elkaar nemen, zodat er nog ruim twee auto's tussen zouden passen en niet van die rare capriolen uithalen. Dan moet het toch helemaal in orde komen?

Want met het indrukken van je gaspedaal en dat idiote gerem de hele tijd, daar schiet je echt niet snel mee op. Doet Keevie ook niet. En wij zijn ook iedere avond op tijd, maar vooral veilig, weer thuis.

B'Day Countdown