Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 09, 2003

I'm so prrrretty

Een superweekend!

Vrijdagavond begon het superdecemberweekend met een groots Sinterklaasfeest. We werden thuis zelfs met een bezoekje van Sint & Piet vereerd. Jammer dat ik er niet bij was...

Zaterdag was de laatste Script+ bijeenkomst van dit jaar. Maar we gaan volgend jaar naar een Masterclass, met dezelfde club (aangevuld met...) en dezelfde docent. Hartstikke gaaf!

Zaterdagavond won Utereg van Willem II, ook super! En heel erg knap. Nog gefeliciteerd jongens!

Zondag was een heel speciale dag. Niet alleen de kleine van Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima werd geboren (genaamd, zoals ik zojuist heb vernomen: Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria), maar mijn vriendin in Oostzaan was jarig. Nog gefeliciteerd wijffie!

En dan maandag. Goed, maandag is niet echt weekend, maar hoort nog wel bij dit superweekend. Met een andere vriendin ben ik in Carré naar The West Side Story geweest. En dat was prachtig gezongen en wij hadden een hoop lol!

En weetje wat ook super is... ik heb mijn manuscript gisteren naar de uitgever verstuurd...

B'Day Countdown