Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, december 04, 2003

Zie de maan schijnt door de bomen...

In de stemming

Ik ben al helemaal in de Sinterklaasstemming. Nog maar één nachtje slapen en dan... komt de Goed Heiligman en zijn Zwarte Piet weer bij ons thuis. Ik schijn ze alleen iedere keer net te missen, stom hè.

Om de stemming te vergroten: morgen een speciale Leuke Heren. En natuurlijk vandaag een Sinterklaasliedje.

Zie de maan schijnt

Zie de maan schijnt door de bomen
Makkers staakt uw wild geraas
't Heerlijk avondje is gekomen
't Avondje van Sint Nic'laas
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard
Vol verwachting klopt ons hart
Wie de koek krijgt, wie de gard

O wat heerlijk zal 't zijn te spelen
Met die bonte harlekijn
Eerlijk zullen we alles delen
Speculaas en marsepein
Maar o wee o bittere smart
Kregen wij voor koek een gard
Maar o wee o bittere smart
Kregen wij voor koek een gard


En nee, het is niet: eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown