Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 19, 2003

Gesundheit

Ha...ha...ha...tsjoe!

Ik ben snot, snipper, sneezing verkouden.
En dat al vanaf dinsdag! Heb ik snotterend saxofoonles gehad, wat nog eigenlijk wel goed ging. De truc daarvoor was eenvoudig: gewoon vaker naar adem happen.
Woensdag in Galgenwaard kostte het al weer wat meer moeite door het hoesten dat er bij kwam. Maar ik kan mijn mond toch niet houden, dus daar heb ik mij maar doorheen gesnoten.
Donderdag heb ik op mijn werk mijn prullenbak gevuld met gebruikte tissues. Het zal mij benieuwen of de nieuwe box die ik dus donderdag had aangebroken, vandaag zal overleven.
En nu is het vrijdag. Volgens vele medische bronnen duurt een verkoudheid niet langer dan 5-7 dagen.
Ik snotter en nies gewoon door. Kan ik tenminste Donald Duck nog eens nadoen...

haaaaaa...tsjoe...

Gelukkig heeft Keevie voor deze gelegenheid ook een tissuebox bij hem...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown