Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, december 11, 2003

Keevie & Ik

Hellingproef

Altijd gaat het goed: komen Keevie & Ik stil te staan op een bergje, heuveltje, hellinkje of aflopende weg, handrem erop, koppeling op laten komen, handrem eraf, gas geven en keurig wegrijden. Oftewel: een keurige hellingproef.

Gister was één van die dagen dat het mislukte.

Parkeergaragetje rijden? Geen probleem! Korte bochten, niet te hard rijden, intensief sturen: Keevie & Ik redden ons wel. Maar gisteren, in een Amersfoortse parkeergarage, ging het niet helemaal zoals het moest. O, het rijden ging prima, maar ik kwam achter een auto op een zeer schuine oprit naar de volgende etage stil te staan.

Ik dacht: 'Hellingproef!' Dus trek mijn handrem op.
Keevie dacht: 'Ik ga weer naar beneden.'

Uiteindelijk heeft Keevie ons meningsverschil gewonnen en gingen we achteruit weer naar beneden en zijn daarna vol gas de helling weer op gegaan.

Soms hebben Keevie's nu eenmaal geen zin in een hellingproef...

B'Day Countdown