Jaja... de vlindertjes beginnen al aardig te vliegen. En ik moet ook nog wat vliegen vandaag. Ik ben dan wel vrij, maar ik moet de laatste hand nog leggen aan mijn traktatie en scenario van morgen voor bij het Heroclixen, ik moet nog een beetje opruimen en de vloer dweilen. Dan ga ik vandaag nog eventjes naar de verjaardag van de kleine van Maui. En dan vanavond boodschapjes doen en dan... hoop ik als een blokje in slaap te vallen, zodat ik ook dat LAATSTE nachtje nog even kan slapen!vrijdag, augustus 31, 2007
Bijna...
...jarig
Jaja... de vlindertjes beginnen al aardig te vliegen. En ik moet ook nog wat vliegen vandaag. Ik ben dan wel vrij, maar ik moet de laatste hand nog leggen aan mijn traktatie en scenario van morgen voor bij het Heroclixen, ik moet nog een beetje opruimen en de vloer dweilen. Dan ga ik vandaag nog eventjes naar de verjaardag van de kleine van Maui. En dan vanavond boodschapjes doen en dan... hoop ik als een blokje in slaap te vallen, zodat ik ook dat LAATSTE nachtje nog even kan slapen!
Jaja... de vlindertjes beginnen al aardig te vliegen. En ik moet ook nog wat vliegen vandaag. Ik ben dan wel vrij, maar ik moet de laatste hand nog leggen aan mijn traktatie en scenario van morgen voor bij het Heroclixen, ik moet nog een beetje opruimen en de vloer dweilen. Dan ga ik vandaag nog eventjes naar de verjaardag van de kleine van Maui. En dan vanavond boodschapjes doen en dan... hoop ik als een blokje in slaap te vallen, zodat ik ook dat LAATSTE nachtje nog even kan slapen!donderdag, augustus 30, 2007
Jippie
Beetje hyper
In de aanloop naar mijn naderende verjaardag krijg ik af en toe van die hypermomentjes. Gelukkig slaap ik nog wel goed. En dat is maar goed ook, want ik moet er natuurlijk nog 2!

WHHIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!
In de aanloop naar mijn naderende verjaardag krijg ik af en toe van die hypermomentjes. Gelukkig slaap ik nog wel goed. En dat is maar goed ook, want ik moet er natuurlijk nog 2!

WHHIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!
woensdag, augustus 29, 2007
Memorylane
Foto's, foto's & nog meer foto's
Ja, en dan word je bijna 29 en dan ga je een beetje nadenken over vroeger enzo. Bij het opruimen van de week, kwam ik allerlei oude foto's tegen die dat gevoel versterkten. Ook het jubileum van Elvis dit jaar riep dit op. Want vijf jaar geleden bij de 25ste sterfjaar van hem waren Mama en ik naar Tilburg afgereisd om dit met andere fans te herdenken. En tien jaar geleden waren we in Arnhem om zijn 20ste sterfjaar te herdenken. En daar vond ik foto's van... genomen op 3 september 1997, dus hier ben ik 19...


Als ik vanavond mijn bedje in duik, hoef ik nog maar 3 nachtjes te slapen tot mijn verjaardag... Ik weet al waar ik van ga dromen.
Ja, en dan word je bijna 29 en dan ga je een beetje nadenken over vroeger enzo. Bij het opruimen van de week, kwam ik allerlei oude foto's tegen die dat gevoel versterkten. Ook het jubileum van Elvis dit jaar riep dit op. Want vijf jaar geleden bij de 25ste sterfjaar van hem waren Mama en ik naar Tilburg afgereisd om dit met andere fans te herdenken. En tien jaar geleden waren we in Arnhem om zijn 20ste sterfjaar te herdenken. En daar vond ik foto's van... genomen op 3 september 1997, dus hier ben ik 19...


Als ik vanavond mijn bedje in duik, hoef ik nog maar 3 nachtjes te slapen tot mijn verjaardag... Ik weet al waar ik van ga dromen.
dinsdag, augustus 28, 2007
O sole mio...!
Swingend werken
Vandaag zit ik alleen op het werk en heb daarom de radio een tikkie harder aan dan anders. Het is wel lekker meegalmen zo! En het werken (lees: schrijven) wordt zo ook wel heel swingend!
Ondertussen hoef ik nog maar 4 nachtjes te slapen en dan... PARTY TIME!
Vandaag zit ik alleen op het werk en heb daarom de radio een tikkie harder aan dan anders. Het is wel lekker meegalmen zo! En het werken (lees: schrijven) wordt zo ook wel heel swingend!
Ondertussen hoef ik nog maar 4 nachtjes te slapen en dan... PARTY TIME!
maandag, augustus 27, 2007
Stofwolk
Grote schoonmaak
En het was hard nodig om eens gewapend met stofdoek, emmertje sop, stofzuiger en trapje mijn slaapkamer van ongewenste spinnetjes en stofdraadjes te ontdoen! Het is nu bijna 10 uur 's avonds en de klus is geklaard...
Nu kan ik lekker in een schoon kamertje nog vijf nachtjes slapen tot mijn VERJAARDAG!
En het was hard nodig om eens gewapend met stofdoek, emmertje sop, stofzuiger en trapje mijn slaapkamer van ongewenste spinnetjes en stofdraadjes te ontdoen! Het is nu bijna 10 uur 's avonds en de klus is geklaard...
Nu kan ik lekker in een schoon kamertje nog vijf nachtjes slapen tot mijn VERJAARDAG!
zondag, augustus 26, 2007
Nog 6 nachtjes slapen...
Het aftellen begint!
Nog zes nachtjes slapen en dan... ben ik jarig!!!
We gaan dus vanaf vandaag officieel aftellen...

Over ... 6 ... nachtjes
Nog zes nachtjes slapen en dan... ben ik jarig!!!
We gaan dus vanaf vandaag officieel aftellen...

Over ... 6 ... nachtjes
zaterdag, augustus 25, 2007
O my gosh!
Programmaboekje Uitfeest
Vandaag kwam de postbode het programmaboekje van het Utrechtse Uitfeest brengen. Je weet wel, zoiets als de Uitmarkt, maar dan in mijn eigen stad. Het Uitfeest valt samen met een Culturele Zondag en op deze dag gaan we met Toeter & Groef optreden op het Utrechts Centrum voor de Kunsten.
En dat staat dus in het programmaboekje! Van 14.00 tot 14.30 op het UCK op Domplein nummer 4, speelt Toeter & Groef...
Dus als je zin hebt, kom lekker kijken! Of ga de andere (gratis) voorstellingen in de stad bekijken! Er is altijd wel iets voor je te vinden.
Meer weten? Kijk ook even op de website van het Uitfeest. Daar kun je het programma - en dus Toeter & Groef - ook vinden!
Vandaag kwam de postbode het programmaboekje van het Utrechtse Uitfeest brengen. Je weet wel, zoiets als de Uitmarkt, maar dan in mijn eigen stad. Het Uitfeest valt samen met een Culturele Zondag en op deze dag gaan we met Toeter & Groef optreden op het Utrechts Centrum voor de Kunsten.
En dat staat dus in het programmaboekje! Van 14.00 tot 14.30 op het UCK op Domplein nummer 4, speelt Toeter & Groef...
Dus als je zin hebt, kom lekker kijken! Of ga de andere (gratis) voorstellingen in de stad bekijken! Er is altijd wel iets voor je te vinden.
Meer weten? Kijk ook even op de website van het Uitfeest. Daar kun je het programma - en dus Toeter & Groef - ook vinden!
maandag, augustus 20, 2007
Het Gele Legioen - with Vision
Beach Volleybal in Scheveningen

Scheveningen zag er gisteren prachtig uit...
Gisteren was het dan eindelijk zo ver: het NK Beach Volleybal te Scheveningen. In het prachtige Beach Sport Stadion, werd dit gehouden, aan de Scheveningse kust. Het was gisteren prachtig weer en wij - van Lijfblad - waren uitgenodigd om een kijkje te komen nemen door Vision... maar vooral om ook een clinic te volgen. Samen met een grote groep drogisterijmedewerkers!
Het was echt heel erg leuk. Ik ben niet zo goed in volleybal en op het strand was ik ook niet de beste - ik torpedeerde nog een bal op één van de volleybal jongens (Daan) die zo aardig was om foto's te maken voor mij, zodat ik mee kon doen - maar het was echt zo leuk om te doen. De Australische coach van het Nederlandse team legde samen met twee dames en twee heren beachvolleyballers uit hoe je moest beach volleyballen. Hij sprak alleen maar Engels, maar dat was geen probleem.
Ik kreeg nog advies van de coach dat ik meer 'agressive' moest zijn bij het smashen. Op mijn antwoord 'But I am not an agressive person' zei hij: 'In this game you have to be agressive. Even when you make a mistake, just be agressive in making it!' Een goede les toch? Overtuiging is alles.

Achter het Vision-net, met pet en in Vision T-shirt
Aan het einde speelden we nog een toernooitje, waarbij ik in het team van Daan zat. Misschien onnodig om te vermelden dat we wonnen?
Daarna hebben we heerlijk genoten van alle voordelen die je hebt wanneer je bent uitgenodigd... we mochten op het VIP terras lekker eten en drinken. En daarna hebben we de finale van het NK bekeken. Als één geel Vision blok zaten we op de tribune. We knoopten nog een paar T-shirts aan het hek gebonden en er waren nog wat T-shirts over... En aangezien Koekie het zo gewend is op zondag een shirt te dragen, hebben we hem er ook maar eentje aangetrokken.

Koekiemonster was gisteren een deel van het Gele Legioen, in plaats van het Rood-Witte... een kleur die hij best kan hebben.

De finale was hartstikke spannend. Zand stoof alle kanten op, ballen vlogen links en rechts om ieders oren. Er werd zandgehapt, gejuichd en gebaald. Het was opzwepend ook door de muziek. Beach volleybal heeft een soort popcultuur, tussendoor en tijdens de rally's wordt gewoon muziek gedraaid. Af en toe gaven de cheerleaders een showtje weg en de stadionspeaker deed live verslag van de wedstrijd. Heel gaaf. Het duo Nummerdor en Schuil won en ik zette de winnende smash net nog op de foto.

Het laatste - agressieve - punt gemaakt door Nummerdor
Het was een geweldige dag! Vision (Nycomed) bedankt!

Scheveningen zag er gisteren prachtig uit...
Gisteren was het dan eindelijk zo ver: het NK Beach Volleybal te Scheveningen. In het prachtige Beach Sport Stadion, werd dit gehouden, aan de Scheveningse kust. Het was gisteren prachtig weer en wij - van Lijfblad - waren uitgenodigd om een kijkje te komen nemen door Vision... maar vooral om ook een clinic te volgen. Samen met een grote groep drogisterijmedewerkers!
Het was echt heel erg leuk. Ik ben niet zo goed in volleybal en op het strand was ik ook niet de beste - ik torpedeerde nog een bal op één van de volleybal jongens (Daan) die zo aardig was om foto's te maken voor mij, zodat ik mee kon doen - maar het was echt zo leuk om te doen. De Australische coach van het Nederlandse team legde samen met twee dames en twee heren beachvolleyballers uit hoe je moest beach volleyballen. Hij sprak alleen maar Engels, maar dat was geen probleem.
Ik kreeg nog advies van de coach dat ik meer 'agressive' moest zijn bij het smashen. Op mijn antwoord 'But I am not an agressive person' zei hij: 'In this game you have to be agressive. Even when you make a mistake, just be agressive in making it!' Een goede les toch? Overtuiging is alles.

Achter het Vision-net, met pet en in Vision T-shirt
Aan het einde speelden we nog een toernooitje, waarbij ik in het team van Daan zat. Misschien onnodig om te vermelden dat we wonnen?
Daarna hebben we heerlijk genoten van alle voordelen die je hebt wanneer je bent uitgenodigd... we mochten op het VIP terras lekker eten en drinken. En daarna hebben we de finale van het NK bekeken. Als één geel Vision blok zaten we op de tribune. We knoopten nog een paar T-shirts aan het hek gebonden en er waren nog wat T-shirts over... En aangezien Koekie het zo gewend is op zondag een shirt te dragen, hebben we hem er ook maar eentje aangetrokken.

Koekiemonster was gisteren een deel van het Gele Legioen, in plaats van het Rood-Witte... een kleur die hij best kan hebben.

De finale was hartstikke spannend. Zand stoof alle kanten op, ballen vlogen links en rechts om ieders oren. Er werd zandgehapt, gejuichd en gebaald. Het was opzwepend ook door de muziek. Beach volleybal heeft een soort popcultuur, tussendoor en tijdens de rally's wordt gewoon muziek gedraaid. Af en toe gaven de cheerleaders een showtje weg en de stadionspeaker deed live verslag van de wedstrijd. Heel gaaf. Het duo Nummerdor en Schuil won en ik zette de winnende smash net nog op de foto.

Het laatste - agressieve - punt gemaakt door Nummerdor
Het was een geweldige dag! Vision (Nycomed) bedankt!
vrijdag, augustus 17, 2007
Zomerwind
Losse lokken
Er is niets heerlijkers dan een lekker windje op een zomerse dag.
En hoewel ik vandaag een bad hair day heb, kan ik het niet laten...
Wanneer het waait moeten die elastiekjes uit mijn haar, zodat ze als gouden golven op de wind kunnen meedeinen...
Heerlijk!
Er is niets heerlijkers dan een lekker windje op een zomerse dag.
En hoewel ik vandaag een bad hair day heb, kan ik het niet laten...
Wanneer het waait moeten die elastiekjes uit mijn haar, zodat ze als gouden golven op de wind kunnen meedeinen...
Heerlijk!
Abonneren op:
Posts (Atom)