Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, oktober 05, 2011

Crazy Oktober: Woensdag

Wat een dag weer vandaag. Ik weet niet of ik alle updates van deze maand dagelijks ga posten, maar aangezien oktober Crazy wordt, toch maar even een berichtje van vandaag. Vanmorgen ging ik om tien over 1 naar bed om er kwart over 7 weer naast te staan. Bassie gedruppeld, uitgelaten, spullen gepakt, op weg naar kantoor (stond ik meteen in de straat achter mijn huis in de file...). Vervolgens schouders deronder op kantoor. Het is immers deadline D-day, dus dat zijn allerlei klusjes terwijl je probeert het hoofd koel te houden. Ondertussen meegeholpen aan een mailing (tig brieven gevouwen en in enveloppen gestopt). Afijn om tien voor 7 weer naar huis, half 8 thuis, Bassie uitgelaten en gedruppeld. Gekookt en snel gegeten (man daar was ik aan toe!) En nu? Geparkeerd in de bank. Neenee, ik moet toch echt even opladen voor morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown